Sunday, June 25, 2006

Melawat Kilang Queen Ann

25 Mac, 2006

Bertolak dari Foleshill

Ini semua cadangan Asmilah (isteri Abang Fendi). Dia beritahu aku dia nak ajak aku ke Wendesbury. Aku ingat kan dia ajak aku seorang aje. Jadi aku cadang nak tumpang sesiapa yang boleh dan tak sangka pulak Wedesbury tu jauh. Nasib baik lah suami aku nak pergi sama sebab kebetulan pada hari tu dia tak ada meeting dengan superviser. Jadi kami berkumpul di Foleshill pukul 8.30 pagi. Ketua rombongan Kamal dan isterinya Sabariah, sebab dia tahu jalan. Kami ikut aje.

Sampai di Kilang

Kami sampai sana lebih kurang pukul 10.30 pagi. Kilang ni memang beri kebenaran pada sesiapa yang datang untuk beri barang di kilang tu. Barang-barangnya murah saja kalau di bandingkan harga di Malaysia. Aku belilah serba sikit, sebab tak plan nak beli banyak. Kawan-kawan yang memang dah dekat nak balik tu, memang beli sakan. Tak apalah nanti mengkin kalau dah dekat-dekat nak balik nanti boleh lah beli lagi...

Singgah di Wednesbury Park

Balik tu, kami singgah di taman ni, untuk makan. Kami ada bawa bekal masing-masing dan berkelah di situ. Masa tu musim bunga baru bermula. Jadi banyak le bunga-bunga yang baru kembang di situ termasuklah bunga defodill cantik dan berseri..Kami sampai rumah lebih kurang pukul 3.30 petang.

Gambar-gambar boleh klik di http://suzanamanan.blogspot.com

No comments: